Податкова інформує

 

До уваги платників податків:
В Центрах обслуговування платників 19 серпня 2017 року – робочий день

Для якісного виконання завдань з обслуговування платників та надання адміністративних послуг органами ДФС затверджено графік роботи Центрів обслуговування платників у наступні вихідні та святкові дні.

19 серпня 2017 року – робочий день до 16 год. 45 хв.;

25 серпня 2017 року – робочий день у режимі чергування до 13 год.00 хв. (за необхідності, із залученням спеціалістів відповідних структурних підрозділів;

24,26,27 серпня 2017 року – вихідні дні.

З переліком послуг, які надаються в Центрах обслуговування платників, можна ознайомитися на субсайті територіальних органів ДФС у Луганській області  в розділі «Діяльність/Адміністративні послуги» та у банері «Центри обслуговування платників» або безпосередньо в Центрах обслуговування Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області : м. Рубіжне, вул. Менделєєва,14б, м. Кремінна,вул., Центральна10.

Зміни щодо  Порядку електронного адміністрування ПДВ

Рубіжанська ОДПІ  Головне управління ДФС у Луганській  області інформує, що Кабінет Міністрів України постановою від 19.07.2017р. №536 вніс зміни до Порядку електронного адміністрування податку на додану вартість.

Змінами Порядок приведено у відповідність із нормами Податкового кодексу, які діють з початку року.

Зокрема, виключено норми щодо відкриття додаткових електронних рахунків сільськогосподарським підприємствам - суб'єктам спецрежиму. Врегульовано питання перенесення значення реєстраційної суми ПДВ у випадку реорганізації платника. Також у Порядку передбачена можливість сплати до бюджету податкових зобов’язань за уточнюючими розрахунками через електронні рахунки.

Окрім того, прописана норма, яка передбачає повернення надміру сплачених податкових зобов’язань з податку, зарахованих до бюджету з електронного рахунка платника податку в порядку, визначеному пунктом 200 1.5 Кодексу. Відповідне повернення здійснюється шляхом перерахування таких коштів виключно на електронний рахунок платника податку, а у разі його відсутності на дату звернення платника податку із заявою про повернення надміру сплачених податкових зобов'язань з податку чи на дату фактичного повернення коштів - шляхом перерахування на поточний рахунок платника податку в установі банку.

Додатково повідомляємо, що Постановою №536 визнано такою, що втратила чинність, постанова від 25.01.2012р. №73 «Про затвердження критеріїв, у разі відповідності яким платник податку на додану вартість вважається таким, що має позитивну податкову історію».

Додамо, що відкоригований Порядок діє з 22 липня поточного року.

З 12 серпня податкові накладні блокуватимуться за оновленими критеріями

Рубіжанська ОДПІ Головне управління ДФС у Луганській  області звертає увагу платників податку на додану вартість, що наказом Мінфіну від 21.07.2017 р. №654 внесені зміни до Критеріїв оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування (ПНРК) в ЄРПН. Нагадаємо, що попередня редакція Критеріїв була викладена в наказі Мінфіну від 13.06.2017 р. №567.

Зокрема, пункт 6.1 Критеріїв викладений в новій редакції, а саме «обсяг постачання товару/послуги, зазначений у ПНРК, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, у 1,5 разу більший за величину, що дорівнює залишку різниці обсягу придбання на митній території України такого товару/послуги (крім обсягу придбання товарів/послуг за операціями, які звільнені від оподаткування та підлягають оподаткуванню за нульовою ставкою) та/або ввезення на митну територію України такого товару, зазначеного з 01 січня 2017 року в отриманих ПН/РК, зареєстрованих в Реєстрі, і митних деклараціях, та обсягу постачання відповідного товару/послуги, зазначеного у ПН/РК, зареєстрованих з 01 січня 2017 року в Реєстрі, і переважання в такому залишку (більше 75 % загального такого залишку) товарів з кодами згідно з УКТ ЗЕД, які визначаються ДФС, та відсутність товару/послуги, зазначеного/зазначеної в податковій накладній, яка подана на реєстрацію в Реєстрі, в інформації, поданій платником податку за встановленою формою, як товару/послуги, що на постійній основі постачається (виготовляється)». Тобто, якщо в попередній редакції різниця визнавалася між обсягом постачання та обсягом придбання, то згідно зі змінами визначатиметься між обсягами придбання та постачання.

Окрім того, при обрахунку обсягу постачання будуть враховуватися не тільки податкові накладні, але й розрахунки коригування до них. Також в розрахунку різниці не будуть враховуватися обсяги придбаних товарів за звільненими від ПДВ операціями.

Варто звернути увагу на зміни в пункті 2 Вичерпного переліку документів, достатніх для прийняття рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН. Так, письмові пояснення та копії документів, зазначені у цьому Переліку, платник податку має подавати до контролюючих органів лише в електронному вигляді.

Довідково повідомляємо, що наказ №654 набрав чинності з дня його офіційного опублікування в газеті «Урядовий кур’єр» 12 серпня 2017р. №150.

Питали-відповідаємо

Як правильно суб’єкту господарювання зареєструватися платником єдиного податку

Начальник відділу обслуговування платників  Рубіжанської  ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області Антоніна Куценко роз’яснила, що відповідно до норм ст.299 Податкового кодексу України для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до контролюючого органу заяву.

При цьому реєстрація суб’єкта господарювання як платника єдиного податку здійснюється шляхом внесення відповідних записів до реєстру платників єдиного податку.

У разі відсутності визначених Податковим Кодексом підстав для відмови у реєстрації суб’єкта господарювання як платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний протягом двох робочих днів від дати надходження заяви зареєструвати таку особу платником єдиного податку.

У разі відмови у реєстрації платника єдиного податку контролюючий орган зобов’язаний надати протягом двох робочих днів з дня подання суб’єктом господарювання відповідної заяви письмову вмотивовану відмову, яка може бути оскаржена суб’єктом господарювання у встановленому порядку. Разом з тим, за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно отримати витяг з реєстру платників єдиного податку.

Строк надання витягу не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.

Податковий календар на 18 серпня 2017 року

Рубіжанська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області  звертає увагу, що

 18 серпня, п’ятниця, останній день сплати:

● податку на прибуток підприємств за 2-й квартал 2017 року;

● частини чистого прибутку (доходу) державними унітарними підприємствами та їх об’єднаннями за результатами фінансово-господарської діяльності за 2-й квартал 2017 року;

● податку на додану вартість платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу, за 2-й квартал 2017 року;

● рентної плати за спеціальне використання лісових ресурсів за 2-й квартал 2017 року;

● рентної плати за спеціальне використання води за 2-й квартал 2017 року;

●рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин без рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводної сировини за 2-й квартал 2017 року;

● рентної плати за користування надрами в цілях, не пов’язаних з видобуванням корисних копалин, за 2-й квартал 2017 року;

● екологічного податку за 2- й квартал 2017 року;

● туристичного збору за 2-й квартал 2017 року;

● збору за місця для паркування транспортних засобів за 2-й квартал 2017 року;

● єдиного податку платниками – юридичними особами та фізичними особами – підприємцями третьої групи за 2-й квартал 2017 року;

● авансового внеску з єдиного податку на серпень 2017 року платниками єдиного податку першої та другої групи.

  Затверджено форму Книги обліку доходів і витрат та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу

Рубіжанська ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області повідомляє, що 11.08.2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 23.06.2017 No591«Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядку ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 18.07.2017 за No871/30739 (далі – Наказ No591).Наказом No591 затверджено форму Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного оподатковуваного доходу та Порядок ведення обліку доходів і витрат для визначення суми загального річногооподатковуваного доходу. Порядок поширюється на фізичних осіб - платників податків, які отримують доходи та відповідно до розділу IV Податкового кодексу України зобов’язані подавати податкову декларацію про майновий стан і доходи та/або мають право на таке подання з метою повернення надміру сплачених податків, у тому числі при застосуванні права на податкову знижку, крім осіб, які перебувають на податковому обліку як самозайняті особи.Крім того, Наказом No591визнано таким, що втратив чинність, наказ Міністерства доходів і зборів України від 11.12.2013 року No794«Про затвердження форми Книги обліку доходів і витрат для визначення суми загального річного загального річного оподатковуваного доходу», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 26.12.2013 року за No2217/24749.

Увага! Затверджено Порядок ведення Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань

Рубіжанська ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області інформує, що 21.07.2017 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 30.05.2017 №540 «Про затвердження Порядку ведення та форми Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу».

Наказом №540, відповідно до п.100.10 ст.100 Податкового кодексу України (із змінами та доповненнями), затверджено:

- Порядок ведення Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу;

- форму Реєстру заяв про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.

Зокрема, Порядок визначає процедуру внесення інформації до Реєстру заяв, систему обліку інформації про заяви та інші документи, пов’язані із наданням розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу, та механізм ведення такого Реєстру заяв.

Відповідно до п.2 Порядку занесення даних до Реєстру заяв забезпечується контролюючим органом, у якому обліковуються грошові зобов’язання чи податковий борг платника податків, або до якого подано заяву про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу.

На даний час триває робота щодо розробки програмного забезпечення в частині внесення до Реєстру заяв інформації про розстрочення, відстрочення грошових зобов’язань чи податкового боргу платникам податків.

Після введення в експлуатацію програмного забезпечення, Реєстр заяв буде розміщено для відкритого доступу на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України.

  

З початку року Рубіжанською ОДПІ до Зведеного бюджету забезпечено надходжень на суму 371,8 млн гривень

Про це  повідомив  в.о начальника   Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області  Юрій Мельник. Надходження  в порівнянні з аналогічним періодом минулого року збільшились на 46,4 млн гривень або на 14,3 відсотка.

Щодо головних джерел доходної частини Зведеного бюджету, то це, передусім, рентна плата, податок на додану вартість, податок на прибуток, податок з доходів фізичних осіб, військовий збір,  плата  за землю, єдиний податок, яких станом на 01.07.2017року надійшло 240,1млн грн. або 96,7 відс. в загальній сумі надходжень, а саме: 164,8 млн грн. -  рентна плата; 33,2 млн грн – ПДВ;.6,5 млн грн.  – податку на прибуток, 117,5 млн грн. – податку на доходи з фізичних осіб;6,2 млн грн. - військового збору; 18,2 млн грн. - плати за землю; 13,2 млн грн. - єдиного податку.

Креміншина за півроку зібрала до бюджетів усіх рівнів 236,5 млн грн. податків та зборів

Це на 12,9 млн грн. більше ніж за відповідний період минулого року або 61,6 відсотків.  Про це повідомила начальник Кремінського відділення Наталя Демків.

Також посадовець  поінформувала щодо основних платежів, які наповнили Зведений бюджет країни. Це рентна плата – 163,4 млн. грн., податок  на доходи фізичних осіб  – 35,7 млн. грн.; ПДВ  – 16,3 8 млн. грн.; плата за землю -4,8 млн. грн., єдиний податок - 6,1 млн. грн., податок на прибуток – 2,6 млн. грн.

В той же час, у червні  до бюджетів усіх рівнів зібрано 32,5 млн. грн. платежів.

При цьому, до Державного бюджету за перше півріччя надійшло 196,0 млн. грн., що на 10,4 млн. грн. більше ніж за відповідний період минулого року. Темп росту до минулорічного показника складає 104,6 %. В тому числі, за червень до Державного бюджету зібрано  25,1  млн. грн.

Наталя Демків  звернула  увагу платників на необхідність своєчасного та в повному обсязі виконання своїх зобов’язань по сплаті податків і зборів, адже ці кошти йдуть на реалізацію соціально важливих проектів та економічний розвиток країни.

 
Електронний кабінет платника для формування та подання звітності

Альтернативною системою для формування та подання звітності сьогодні є «Електронний кабінет платника», сервіс розроблений та запроваджений Державною фіскальною службою України.

В планах  ДФС  виведення в електронний формат всіх адміністративних, консультативних, будь-яких інших послуг, які надає ДФС платникам податків, та впровадження електронного обміну інформацією з центральними органами влади, правоохоронними органами. Це в принципі зменшить корупційні прояви, оскільки фізично платник та інспектор не матимуть ніякого контакту.

Запроваджена можливість отримання електронної довідки про відсутність заборгованості, яка потрібна для участі суб’єктів в тендерних процедурах.

До кінця року ДФС планує забезпечити повноцінне функціонування електронного кабінету щодо можливості сплати податків юридичними  особами.

Форма Звіту про використання доходів неприбуткової організації оновлена

Рубіжанська  ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській області повідомляє, що  20 червня 2017 року набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 469 «Про затвердження змін до форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації» (далі – Наказ № 469).

Цим Наказом № 469 затверджено зміни до форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 «Про затвердження форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації» (далі – Наказ № 553).

Зокрема, Наказом № 469 передбачено, що фінансова звітність, яка подається відповідно до пункту 46.2 статті 46 розділу I Податкового кодексу України, є додатком ФЗ до Звіту та його невід’ємною частиною.

Довідково: з оновленим текстом Наказу № 553 можна ознайомитись скориставшись розділом «Нормативні та інформаційні документи» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (http://zir.sfs.gov.ua).

З 10 липня діятимуть нові форми реєстраційних документів для отримання цифрового підпису

 

Рубіжанська ОДПІ Головного управління ДФС у Луганській  області звертає увагу, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС від 29.06.2017 №88 «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» затверджено нові форми реєстраційних документів.

Зокрема, йдеться про:

- Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;

- Реєстраційну картку (для юридичної особи);

- Реєстраційну картку (для фізичної особи/фізичної особи – підприємця);

- Додаток до Реєстраційної картки;

- Заяву про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;

- Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності з 10 липня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка будуть прийматися віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 7 липня 2017 року включно.

Переглянути та завантажити актуальні форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису можна у розділі «Реєстрація користувачів» за посиланням https://acskidd.gov.ua/r_kor.

Відбулась чергова зустріч податківців з платниками

З метою роз’яснення норм податкового законодавства, в Рубіжанській  ОДПІ у Луганської області  відбулась зустріч в.о начальника Рубіжанської  ОДПІ Юрій Мельник та суб’єктів господарювання .

Під час заходу учасники розглянули питання наповнення бюджетів усіх рівнів та застосування положень Податкового кодексу щодо справляння місцевих податків і зборів.

Посадовець  поінформував присутніх про оприлюднення проекту закону щодо запровадження єдиного рахунку для сплати податків і зборів.

Очільник акцентував увагу учасників зустрічі на онлайн-сервісах, які впроваджує тат модифікує фіскальна служба. Приміром, до кінця року ДФС планує через Електронний кабінет надавати всі адмінпослуг платникам.

Зустріч, яка вже є доброю традицією, відбулась у форматі конструктивного діалогу, – це допомагає як працівникам органів ДФС, так і представникам бізнесу отримати вичерпні відповіді на свої запитання.

Переваги отримання легальної заробітної плати

Рубіжанська ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує місцевим працедавцям і найманим працівникам, що неоформлений трудовий договір є не лише грубим порушенням трудового законодавства, а й у подальшому тягне за собою низку проблем для самого працівника.

Заробітна плата офіційно працевлаштованого працівника, про яку щомісячно та в повному обсязі звітує роботодавець і з якої здійснюється сплата єдиного соціального внеску, забезпечує працівника повним соціальним захистом, гарантованим державою, а період роботи – зараховується в повному обсязі до стажу, який буде разом із розміром заробітної плати враховуватися при нарахуванні пенсійної виплати.

Серед переваг офіційного працевлаштування:

- сплачені із заробітної плати страхові внески – це гідна пенсія в майбутньому, страхові виплати в зв’язку з тимчасовою непрацездатністю (оплата лікарняних листів, відпустки по вагітності та пологах), у зв’язку з настанням нещасного випадку на виробництві, у зв’язку з настанням безробіття;

- гарантії з боку роботодавця по дотриманню норм трудового законодавства: встановлення тривалості робочого часу, надання оплачуваної відпустки, створення належних умов праці на робочому місці, вирішення питань охорони праці і т.д.;

- можливість захисту законом прав та інтересів працівників та розгляду трудових спорів, що виникають між працівником та роботодавцем, у судовому порядку.

Водночас нагадуємо, що  кожен працівник має можливість проконтролювати відображення особових даних та розмір заробітної плати, задекларованої роботодавцем, звернувшись до територіального органу Пенсійного фонду України з копією паспорта та ідентифікаційним кодом.

Застосування РРО при роздрібній торгівлі пивом платниками єдиного податку другої і третьої груп

Фізичні особи-підприємці - платники єдиного податку другої та третьої груп мають право здійснювати продаж алкогольних напоїв на розлив, у тому числі пива, виключно через заклад ресторанного господарства або спеціалізований відділ, що має статус закладу ресторанного харчування.

Крім того, фізичні особи-підприємці, які здійснюють продаж пива, зобов’язані отримати відповідну ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та проводити розрахункові операції через зареєстровані в установленому порядку реєстратори розрахункових операцій (РРО).

Оскільки пиво віднесено до алкогольних напоїв, фізичні особи-підприємці платники єдиного податку другої та третьої груп, які здійснюють роздрібну торгівлю продовольчими товарами та пивом у пляшках і бляшанках, за умови відсутності продажу інших підакцизних товарів, мають право проводити розрахункові операції без застосування РРО з використанням книг обліку розрахункових операцій (КОРО) та розрахункових книг (РК), до досягнення ними протягом календарного року обсягу доходу у розмірі 1 млн. гривень.

У разі перевищення у календарному році обсягу доходу 1 млн. гривень застосування РРО є обов’язковим. При цьому, застосування РРО розпочинається з першого числа першого місяця кварталу, наступного за виникненням такого перевищення, та продовжується у всіх наступних податкових періодах протягом реєстрації суб‘єкта господарювання як платника єдиного податку.

До уваги платників акцизного податку: за липень подається оновлена декларація!

Міністерством фінансів України  прийнято наказ від 24.04.2017 № 451 «Про затвердження Змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку». Наказ № 451 набрав чинності з дня його офіційного опублікування - 06 червня 2017 року (опубліковано 06.06.2017 в «Офіційному віснику України» № 44).

Відповідно до внесених змін платники акцизного податку вперше подають декларацію акцизного податку не пізніше 20 серпня 2017 року за звітний період - липень 2017 року.

Податківці звертають увагу платників акцизного податку на те, що у зв'язку зі скасуванням акцизного податку з роздрібного продажу пального з 01.01.2017 суб'єкти господарювання, які здійснюють реалізацію пального, не заповнюють розділ II додатка 6 до декларації акцизного податку «Розрахунок суми акцизного податку з реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів».

Розділ II додатка 6 до цієї декларації заповнюється тільки в разі надання суб'єктами господарювання, що здійснюють роздрібний продаж пального, уточнюючої декларації з відповідними операціями, здійсненими до 01 січня 2017 року і задекларованим в звітності, наданій до 21 січня 2017 року   (за грудень 2016 року)

 

Питання застосування штрафних санкцій при реєстрації податкових накладних врегульовано

Враховуючи численні побажання бізнесу Державна фіскальна служба України ініціювала розробку законопроекту «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних».

Зазначений законопроект було розроблено Міністерством фінансів України, 4 липня, документ винесено на розгляд Уряду та схвалено.

 Прийняття цього законопроекту врегулює ситуацію неумисного порушення платниками податку граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних з причин несанкціонованого втручання третіх осіб у роботу комп’ютерних мереж.

У зв’язку з чим до Податкового кодексу вносяться зміни про незастосування штрафних санкцій, передбачених пунктом 1201.1 статті 1201 Кодексу, за порушення граничних строків реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних у Єдиному реєстрі податкових накладних, встановлених пунктом 201.10 статті 201 Кодексу, які були складені у період з 01 до 15 червня 2017 року.

При цьому, такі штрафні санкції не застосовуються лише в разі, якщо реєстрація таких податкових накладних та/або розрахунків коригування до податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних відбулась не пізніше 15 липня 2017 року.

Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. Про це  повідомили в Рубіжанській ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області .

Мінімізацію податкових зобов’язань унеможливить автоматизований моніторинг оцінки ризиків ПДВ

 В Рубіжанській ОДПІ повідомили ,що з 1 липня повноцінно запрацювала  електронна система управління ризиками при адмініструванні ПДВ, яка автоматично зупиняє реєстрацію ризикових податкових накладних.

Новий механізм, який дозволяє автоматично аналізувати податкову накладну на наявність ризиків, запроваджено Податковим кодексом України для підвищення ефективності боротьби з ухиленням від оподаткування,- наголошують в ГУ ДФС у Волинській області.

Очікується, що саме функціонування системи електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ сприятиме детінізації економіки,  створенню рівних конкурентних умов діяльності для суб’єктів господарювання, збільшенню надходжень до бюджету.

З особливостями роботи  системи електронного управління ризиками при адмініструванні ПДВ платники податків можуть ознайомитися за посиланням.

Податкові накладні / розрахунки коригування, які не підлягають моніторингу

Фахівці Рубіжанської ОДПІ  ГУ ДФС у Луганській області звернули увагу, що наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 №567, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 16.06.2017 за №753/30621, затверджено Критерії оцінки ступеня ризиків, достатніх для зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – Критерії оцінки).

Пунктом 5 Критеріїв оцінки визначено, що у разі, якщо за результатами перевірки Державною фіскальною службою України встановлено, що податкова накладна / розрахунок коригування (далі – ПН/РК) відповідає одній з ознак, визначених підпунктами 1 – 4 цього пункту, – така ПН/РК не підлягає автоматизованому моніторингу відповідності ПН/РК Критеріям оцінки.

Таким чином, не зупинятиметься реєстрація в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) ПН/РК за наявності однієї з таких ознак:

► податкова накладна, яка не підлягає наданню отримувачу (покупцю), та/або складена за операцією, що є звільненою від оподаткування (п.п.1 п.5 Критеріїв оцінки);

► обсяг постачання, зазначений платником податку в ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН у поточному місяці, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК, становить менше 500 тисяч гривень та керівник – посадова особа такого платника податку є особою, яка займає аналогічну посаду не більше ніж у трьох діючих платників податків (п.п.2 п.5 Критеріїв оцінки);

► загальна сума сплачених у 2016 році сум єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) та податків і зборів (крім суми податку на додану вартість (далі – ПДВ), сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами, якими подано ПН/РК на реєстрацію в ЄРПН, становить більше 5 мільйонів гривень (ця ознака використовується з 01.04.2017 до 01.01.2018) (п.п.3 п.5 Критеріїв оцінки);

► одночасно значення показників D та P, розрахунок яких наведено у п.п.4 п.5 Критеріїв оцінки, мають такі розміри:

D > 0,05 та P < Pм х 1,3,

де D – розрахункова величина, яка дорівнює S/T:

S – загальна сума сплачених за останні 12 місяців сум єдиного внеску та податків і зборів (крім суми ПДВ, сплаченої при ввезенні товарів на митну територію України) платником податку та його відокремленими підрозділами;

T – загальна сума постачання товарів/послуг на митній території України, що оподатковуються за ставками 20% та 7 %, за останні 12 місяців, яка зазначена платником податку у ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН;

 P – сума ПДВ, зазначена платником податку у ПН/РК, зареєстрованих в ЄРПН у звітному (податковому) періоді, з урахуванням поданої на реєстрацію в ЄРПН ПН/РК;

Pм – найбільша місячна сума ПДВ, зазначена у ПН/РК, зареєстрованих платником податку в ЄРПН за останні 12 місяців.

Про щорічну сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки та земельного податку!

Рубіжанська  ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області  нагадує громадянам, про щорічне обчислення суми податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки за 2016 рік, та земельного податку за 2017 рік.

Це стосується громадян які мають у власності об’єкти житлової та/або нежитлової нерухомості (квартири/частки загальна площа яких перевищує 60м2, будинків/їх часток, загальна площа яких перевищує 120м2, різних типів житлової нерухомості, загальна площа яких перевищує 180м2), та являються власниками та землекористувачами земельних ділянок.

За консультацією про уточнення сум до сплати та реквізити, можна звернутися за адресою: м. Кропивницький, вул. Глинки, буд. 2, в Центрі обслуговування платників Кропивницької ОДПІ, якій розташований на першому поверсі.

Графік роботи Центрів  обслуговування Рубіжанської  ОДПІ( м. Рубіжне та м. Кремінна) :

понеділок - четвер з 9:00 до 18:00, п’ятниця з 9:00 до 16:45

обідня перерва з 13:00 до 14:00.

Термін сплати зазначених податків до 30серпня 2017 року.

Варто зазначити, що за несвоєчасну сплату податку фізичній особі нараховується штраф та пеня в залежності від кількості днів затримки сплати.

Фізична особа, яка має підстави для отримання пільг щодо сплати зазначених податків, має право надати документи які підтверджують пільги.

 

Податок на доходи з фізичних осіб –головне джерело доходної частини місцевих бюджетів  

Платники Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області за підсумками шести  місяців 2017 року до місцевих бюджетів сплатили  майже 80 млн грн. податку на доходи  з фізичних осіб. Про це повідомив в.о. начальника Рубіжанської ОДПІ Юрій Мельник. Сума сплаченого податку на 27,9 млн грн. перевищує показник аналогічного періоду 2016 року. Податок на доходи фізичних осіб традиційно залишається рекордсменом у наповненні місцевого бюджету та складає 62,3 відс. від загальних надходжень.

Платники м Рубіжне поповнили казну на 61,4 млн. грн.,що  на 18,7 млн грн  більше минулорічних показників. Місцеві бюджети Кремінського району отримали від сплати податку на доходи фізичних осіб 26,6 млн грн.. (показник від минулорічного перевищено  на 53,2відс., додатково надійшло 9,2млн грн).

Надходження від платників податків м. Рубіжне та Кремінського району  по єдиному податку збільшились на 4,1 мільйон гривень

З початку 2017 року до місцевих бюджетів Рубіжанської ОДПІ від платників які застосовують спрощену систему оподаткування надійшло 13,3 млн грн., в порівнянні з аналогічним періодом минулого року показники по єдиного податку збільшено на 4,1млн грн., – повідомив в.о начальника Рубіжанської ОДПІ ГУ ДФС у Луганській  області Юрій Мельник.

Із загальної суми надходжень єдиного податку за січень – червень  2017 року  значну суму – 8,7 мільйонів гривень сплачено  фізичними особами – підприємцями. Юридичні особи сплатили до місцевого бюджету 1,9 мільйона гривень єдиного податку. Також, свій внесок в сумі 2,7  мільйони гривень зробили і сільгосптоваровиробники.

Неосновне місце обліку – реєстрація в податковій

Рубіжанська  ОДПІ ГУ ДФС у Луганській області нагадує про те, що в разі виникнення у суб’єкта господарювання обов'язків щодо сплати (перерахування) податків на території іншої адміністративно-територіальної одиниці, то такий платник податків зобов'язаний стати на облік в ДПІ за таким неосновним місцем обліку. 
Для взяття на облік за неосновним місцем обліку платник податків зобов'язаний протягом 10 робочих днів після створення відокремленого підрозділу, реєстрації рухомого чи нерухомого майна чи відкриття об'єкта чи підрозділу, через які провадиться діяльність або які підлягають оподаткуванню чи пов'язані з оподаткуванням, подати заяву про взяття на облік за неосновним місцем обліку за формою №17-ОПП. Якщо з ДПІ укладено договір про визнання електронних документів, вказана заява подається засобами електронного зв'язку в електронній формі. Заява за формою №17-ОПП може бути подана як до ДПІ за неосновним місцем обліку, так і до ДПІ за основним місцем обліку. У разі подання заяви за формою №17-ОПП до контролюючого органу за основним місцем обліку платник податків у розділі 3 заяви може зазначити всі контролюючі органи, у яких бажає стати на облік за неосновним місцем обліку, та обрати адміністративно-територіальні одиниці (за місцезнаходженням об'єктів оподаткування), які обслуговуються такими органами.

Також взяття на облік за неосновним місцем обліку може здійснюватись   на   підставі  удосконаленого    повідомлення   за   формою  № 20-ОПП, у якому платник податків визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку за місцезнаходженням відповідного об’єкта оподаткування.

При цьому, у разі якщо платник податків визначив контролюючий орган, у якому бажає стати на облік за неосновним місцем обліку, у повідомленні за формою № 20-ОПП, то платник податків звільняється від обов’язку подання до контролюючого органу заяви за формою №17-ОПП.