Прес-центр11 cічня 2021, 14:01

Дзвінки від «працівника служби безпеки банку» та «правоохоронця» класифіковані як шахрайські дії

Дзвінки  від «працівника служби безпеки банку» та «правоохоронця»  класифіковані як шахрайські дії.

Протягом минулої доби до поліції Луганської області надійшло два повідомлення про шахрайські дії. За даними фактами відкриті кримінальні провадження за ст. 190 КК України «Шахрайство». Про це повідомляється на офіційній сторінці Головного управління Національної поліції в Луганській області.

Так, до поліції м. Рубіжне надійшло повідомлення місцевого мешканця про те, що його дружина в інтернет мережі на веб-ресурсі «OLX» розмістила оголошення щодо продажу дитячого візочка. Згодом їй подзвонив покупець та попросив повідомити йому номер її банківської картки для перерахунку коштів за товар. Через деякий час жінці зателефонував невідомий чоловік, який представився працівником служби безпеки банку та повідомив, що їй необхідно підтвердити код для переказу грошей, що вона і зробила. Після цього з її рахунку були зняті кошти у сумі 20000 грн.

Також, до поліції надійшло повідомлення мешканки м. Рубіжне про те, що їй зателефонував чоловік, який представився працівником правоохоронних органів та повідомив, що її онук потрапив у ДТП та йому необхідні гроші на лікування. Жінка віддала 15000 грн. невідомому чоловіку, який прийшов до неї до дому.

Після цього потерпіла зателефонувала своєму онуку та дізналася, що з ним нічого не трапилося.

Поліція закликає громадян  пам’ятати  і використовувати прості правила:

- нікому і ніколи не надавайте pin-код та cvv-код своєї картки. Працівникам банку для роботи ця інформація на потрібна;

- при продажу або купівлі товарів через інтернет надавайте перевагу  послузі  післяплати;

- якщо вам дзвонять та кажуть, що з вашим родичем сталась біда і потрібні гроші, завершіть розмову та зв’яжиться із рідним.

Також фахівці радять громадянам при розміщенні оголошень, наприклад,  про продаж не поширювати свій фінансовий номер - тобто той, за яким закріплений обліковий запис клієнта у програмних комплексах банків.