Прес-центр12 березня 2019, 12:03

Підбиті підсумки роботи із зверненнями громадян.

Питання «Про стан виконання Закону України «Про звернення громадян» у Кремінському районі за 2018 рік» розглянуто 12 березня на засіданні колегії райдержадміністрації.
Як було зазначено керівником апарату РДА Оленою Крутько, за 12 місяців минулого року до райдержадміністрації надійшло 821 звернення, з них 646 письмових, 175 громадян звернулися на особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників. У порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість звернень зменшилась на 15.
Найбільш злободенними були питання соціального захисту (490 або 60 %). З них найбільша кількість звернень стосується призначення житлових субсидій, що, в свою чергу, пов’язано зі зменшенням норми природного газу при розрахунку житлової субсидії та затримкою виплати коштів для відшкодування витрат на придбання твердого пічного побутового палива. 140 або 17 % питань стосувались сфери комунального господарства, 40 або 5 % - сільського господарства, 51звернення або 6 % стосувалось забезпечення законності та правопорядку.
За результатами розгляду звернень громадян питання вирішені по суті у 186 зверненнях, а також направлено 635 листів з роз’ясненнями.
За 2018 рік до райдержадміністрації надійшло 68 звернень від учасників АТО, багатодітних сімей, одиноких матерів, матерів - героїнь. Питання були розглянуті та надані заявникам відповіді з роз’ясненнями.
Слід зауважити, що серед жителів району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Президента України, Кабінет Міністрів та облдержадміністрацію. За минулий рік до центральних органів виконавчої влади звернулось 631 або 77 % мешканців району. Найбільша кількість звернень до Кабінету Міністрів України – 552 (всі звернення було направлено з «Урядової гарячої лінії»), до облдержадміністрації – 74 (41 звернення було направлено з «Гарячої лінії голови облдержадміністрації»), Верховної Ради – 3 та 2 до Президента. Від Кремінського відділу Сєвєродонецької місцевої прокуратури на розгляд надійшло 3 звернення.
Загальна кількість звернень у вищі органи влади у порівнянні з аналогічним періодом 2017 року збільшилась на 34. 
Для сприяння громадянам у вирішенні їх питань, окрім особистих прийомів головою адміністрації та її заступниками, практикуються виїзні форми роботи з населенням. 
Так, головою райдержадміністрації проведено 33 особистих прийоми, заступниками голови райдержадміністрації – 82 та 50 виїзних прийомів головою райдержадміністрації та її заступниками.
За 12 місяців 2018 року було проведено 13 засідань постійнодіючої комісії з питань розгляду звернення громадян. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення громадянам щодо подальшого вирішення їх питань.
Необхідно зауважити, що райдержадміністрацією постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку призначення населенню житлових субсидій, призначення державних допомог, порядку забезпечення інвалідів технічними засобами на особистих прийомах, через ЗМІ, через соціальних працівників терцентру, уповноважених осіб сільських та селищної рад, через співпрацю з органами місцевого самоврядування.

Виконуються вимоги Закону України «Про доступ до публічної інформації».

Напрямком підвищення ефективності взаємодії із громадськістю є робота з забезпечення функціонування офіційного веб - сайту райдержадміністрації та сторінок у соцмережі Фейсбук. Це дозволяє інформувати громадськість про зміни в законодавстві, найважливіші події, явища і тенденції суспільно-політичного та соціально-економічного становища району.

Інформація щодо діяльності райдержадміністрації також оприлюднюється в газеті «Кремінщина» та в радіоефірі телерадіокомпанії «КТВ - ПЛЮС». 

Райдержадміністрацією і надалі буде посилюватися цей напрямок роботи та будуть здійснюватися заходи щодо поліпшення роботи із зверненнями громадян, усунення причин, які їх викликають, урахування цих проблем при розробці та реалізації програм соціально економічного розвитку району.