Прес-центр31 травня 2017, 09:05

Підбито підсумки роботи із зверненнями громадян за 5 місяців поточного року

За цей період до райдержадміністрації надійшло 333 звернення, з яких 257 письмових. 76 звернень розглядалось на особистому прийомі голови райдержадміністрації та його заступника, з них на виїзному прийомі - 29 звернень.
Найбільш злободенними виявились питання соціального захисту (196), комунального господарства (43), забезпечення законності та правопорядку (19), транспорту (12), праці та заробітної плати (8), сільського господарства (15). охорони здоров’я (14), освіти (5), житла (3) та інші питання (28).
До центральних органів виконавчої влади звернулось 214 мешканців району. 190 звернень було направлено з «Урядової гарячої лінії", 2 - з Верховної ради та 22 звернення надійшло з облдержадміністрації та «гарячої лінії» губернатора. Серед всіх звернень колективні становлять 18.
Також за звітній період пройшло 6 засідань постійнодіючої комісії та 5 засідань години контролю. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення громадянам щодо подальших їх дій.
Між іншим, на "гарячу лінію" голови райдержадміністрації звернулось 2 громадянина. По результатам розгляду звернення було поставлено на контроль (з них одне звернення направлено за належністю до Кремінської міської ради).