Прес-центр19 cічня 2018, 13:01

Протягом 2017 року до райдержадміністрації надійшли 836 звернень від громадян.

Зусилля райдержадміністрації спрямовані на розв’язування проблем громадян і усунення причин, що породжують заяви та скарги. Так, упродовж року до райдержадміністрації надійшло 836 звернень (минулого року – 1404), з них: 661– письмових (минулого року – 1320), 175 громадян звернулися на особистому прийомі до голови райдержадміністрації та його заступників (минулого року – 84 ). У порівнянні з аналогічним періодом 2016 року кількість звернень зменшилась на 568.
Загалом до райдержадміністрації та органів місцевого самоврядування було направлено 1622 звернення.
Найбільш актуальними у 2017 році були питання соціального захисту – на них приходиться 549 або 66 % від загальної кількості звернень. Така кількість звернень пов’язана із проханням надати допомогу або роз’яснення щодо призначення житлових субсидій. Йдеться про зменшення норми природного газу при розрахунку житлової субсидії та затримку виплати коштів для відшкодування витрат на придбання твердого пічного побутового палива. 
Далі у зверненнях проблематика розподілилась таким чином: питання комунального господарства – 138 або 17 % від загальної кількості звернень громадян (минулого року –206 або 15 % ), сільського господарства – 35 або 4 % від загальної кількості звернень громадян ( минулого року –52 або 4 %), забезпечення законності та правопорядку – 33 або 4 % від загальної кількості звернень громадян (минулого року –39 або 3 %).
За результатами розгляду отриманих звернень вирішено по суті питання у 268 зверненнях, 568 громадянам направлено листи з роз’ясненнями. 
До центральних органів виконавчої влади за минулий рік надійшло 597 звернень від жителів Кремінського району або 71 % від загальної кількості звернень громадян (минулого року – 1241 або 88 %), зокрема, до КМУ – 524 (516 звернень було направлено з урядової «гарячої лінії»), Верховної Ради України – 2, облдержадміністрації – 71, прокуратури Кремінського району надійшло 3 звернення.
Слід відзначити, що загальна кількість звернень у вищі органи влади у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року збільшилась на 644. 
Деякі громадяни, отримавши відповідь з роз’ясненнями згідно чинного законодавства, висловлюють незгоду, а тому звертаються з того ж питання декілька раз. Так, за 2017 рік повторно звернулось 47 громадян. Питання були ще раз розглянуті, надані змістовні відповіді заявникам.
Серед всіх звернень колективні складають 5 % від загальної кількості звернень (минулого року 0,9 %). Питання, порушені в колективних зверненнях, в основному, вирішуються позитивно, наприклад, такі, як ремонт дороги на відрізку дороги по вулиці Декабристів, ремонту об’їзної дороги, щодо будівництва спортивного залу у загальноосвітній школі № 2, високої вартості проїзду до дачних ділянок у с. Житлівка, зміни маршруту автобусу Рубіжне-Кремінна, щодо узгодження маршруту прогону стада та інші.

Головою райдержадміністрації проведено 67 особистих прийомів, на яких прийнято 96 громадянин. Перший заступник голови РДА провів 34 особистих прийоми, на яких побувало 138 громадян; керівником апарату проведено 8 особистих прийомів, на яких прийнято 24 громадянина.
Для сприяння громадянам у вирішенні їх питань практикуються виїзні форми роботи з населенням керівників району та служб, які забезпечують життєдіяльність територіальних громад. За 2017 рік було проведено 39 виїзних прийомів головою райдержадміністрації, першим заступником голови райдержадміністрації та керівником апарату, на яких прийнято 209 громадян.
Під час проведення особистих прийомів особлива увага приділялась задоволенню потреб інвалідів Другої світової війни, багатодітним родинам, учасникам АТО, незахищеним верствам населення. За 2017 рік до райдержадміністрації надійшло 8 звернень від учасників та інвалідів Другої світової війни, учасників АТО. Питання були розглянуті та надані відповіді з роз’ясненнями заявникам.
За 12 місяців минулого року проведено 11 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернення громадян. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення щодо подальших їх дій.
Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня 2012 року № 350 було запроваджено та організовано «гарячу лінію» голови райдержадміністрації. За 2017 рік на «гарячу лінію» звернулося 4 громадянина. Було поставлено на контроль 4 звернення. Всі звернення були розглянуті та надані відповіді заявникам. 
Райдержадміністрацією постійно проводиться роз’яснювальна робота щодо порядку призначення населенню житлових субсидій, призначення державних допомог, порядку забезпечення інвалідів технічними засобами на особистих прийомах, через ЗМІ, через соціальних працівників терцентру, уповноважених осіб сільських та селищної рад, через співпрацю з районною ветеранською організацією, органами місцевого самоврядування.
Як було відзначено головою райдержадміністрації Наталею Чехутою на одній із робочих нарад по розгляду звернень громадян, райдержадміністрацією і надалі буде посилюватися цей напрямок роботи. По – перше, тому що допомога громадянам – це основне призначення органів влади, а по – друге, ґрунтовний аналіз звернень, дозволить розробляти та реалізовувати програми соціально-економічного розвитку району з урахуванням найбільш актуальних викликів.