Прес-центр13 листопада 2019, 09:11

Протягом січня – жовтня 2019 року до райдержадміністрації надійшло 23 письмових звернення стосовно захисту прав споживачів

Робота відділу підприємництва та торгівлі райдержадміністрації включає в себе надання консультацій з питань захисту прав споживачів, забезпечення у межах своєї компетенції захисту прав громадян під час придбання, замовлення або використання ними товарів (робіт, послуг) для власних побутових потреб.
Як повідомляють у відділі, протягом січня – жовтня 2019 року до них на розгляд надійшло 23 письмових звернення стосовно захисту прав споживачів. За результатами опрацювання заяв, на користь споживачів вирішено 18 звернень, повернуто коштів на суму майже 6,241 тис. грн. за придбанні неякісні товари (отримані послуги), надано 15 роз’яснень з порушених у зверненнях питань, 5 особам рекомендовано звернутися до суду у зв’язку із неможливістю вирішення їх проблеми за згодою сторін.
Питання, з якими звертались громадяни, стосувались придбання неякісних товарів, в т.ч. придбаних через мережу Інтернет, надання неякісних послуг та невиконання зобов’язань за договорами з виготовлення певних робіт тощо.
З метою підвищення правової обізнаності громадян району, можливості отримання своєчасної консультації з питань захисту споживчих прав, діє телефонна «гаряча лінія» Кремінської райдержадміністрації (тел. 3-18-78).
За січень-жовтень 2019 року на «гарячу лінію» райдержадміністрації надійшло 36 звернень стосовно виконання робіт на замовлення, умови повернення придбаних товарів, в т.ч. придбаних в мережі Інтернет, дотримання якості наданих послуг, порядок проведення акцій та розпродажів тощо. З усіх питань було надано вичерпні відповіді в телефонному режимі.
Також слід відзначити, що відповідна роз’яснювальна робота проводиться спеціалістами відділу через місцеві засоби масової інформації. Крім того, на офіційному сайті райдержадміністрації є розділ «Захист прав споживачів», який наповнюється інформацією з питань, що стосуються споживачів та суб’єктів підприємництва.
В поточному році за участі представників Кремінської райдержадміністрації та Головного управління Держпродспоживслужби у Луганській області проведено два засідання «круглого столу» щодо правового регулювання споживчого ринку та практичного застосування законодавства у сфері захисту прав споживачів. Чергове засідання заплановано на 22 листопада (10-00 в приміщенні райдержадміністрації, кабінет № 6).