Прес-центр10 липня 2018, 14:07

Стан організації роботи із зверненнями громадян у райдержадміністрації за І півріччя 2018 року

За І півріччя поточного року до Кремінської райдержадміністрації   надійшло 308 (379 – І півріччя 2017 р.) звернень, з них 211 (292 – І півріччя 2017 р.) письмових, 97 громадян (57 – І півріччя 2017 р.) звернулися на особистих прийомах до голови райдержадміністрації та заступників. У порівнянні з аналогічним періодом  минулого року кількість звернень зменшилась на 71.

Найбільш злободенними за звітній період були такі питання (у порівнянні з І півряччям  2017 року):

- соціального захисту –  176 або 54 % (215 або 57 %);

- комунального господарства  – 44  або 14 % (55  або 15 %);

- сільського господарства – 16 або 5 % (17 або 4 %).

- забезпечення законності та правопорядку –  26 або  8 % (23 або  6 %).

Серед жителів району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Секретаріат Президента України та Кабінет Міністрів  України, тому за І півріччя до  центральних органів виконавчої влади звернувся  191 або 59 % (220 або 58 %) мешканець Кремінського району.

Так 175 звернень були до Кабінету Міністрів України, з яких 173 звернення було направлено з Урядової "гарячої лінії"  (у порівнянні з минулим періодом -  220), а також 29 звернень були направлені до облдержадміністрації, з яких 16 -  направлені з "гарячої лінії" голови облдержадміністрації (протягом І півріччя минулого року таких звернень було 26).

Серед всіх звернень колективних - 4 або 1 % (за минулий аналогічний період -  19 або 5 %).

Згідно затвердженого графіку протягом 1 півріччя проведено особисті виїзні прийоми головою райдержадміністрації та заступниками голови у 8 територіальних громадах району. Це – Красноріченській, Бараниківській, Невській, Новомикільській, Кудряшівській, Нововодянській, Голубівській та Новоастраханській. Було зареєстровано 35 звернень громадян з особистих питань.

Також, проведено 44 особистих прийома головою райдержадміністрації та її заступниками, охоплено 61 громадянина.

Протягом зазначеного періоду райдержадміністрацією постійно проводилась роз’яснювальна робота щодо порядку призначення населенню житлових субсидій, державних допомог, порядку забезпечення інвалідів технічними засобами на особистих прийомах, через ЗМІ, через соціальних працівників терцентру, уповноважених осіб сільських та селищної рад, через співпрацю з районною ветеранською організацією, органами місцевого самоврядування.

За І півряччя цього року загальна  кількість звернень у вищі органи  влади у порівнянні з аналогічним періодом  минулого року зменшилась з 220 до 175.

Так, за І півріччя  2018 року  було проведено шість засідань  постійнодіючої комісії з питань розгляду звернень громадян. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення громадянам щодо подальших їх дій. Також проведено 11 годин контролю, на яких розглянуто 19 звернень.

Згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня 2012 року № 350 було запроваджено та організовано "гарячу лінію" голови райдержадміністрації. На "гарячу лінію" до голови райдержадміністрації звернулись  8 громадян.  Питання були розглянуті та надані змістовні відповіді громадянам.

Також, були  22 повторних звернення  (І півріччя 2017 р.- 19). Питання були ще раз  розглянуті,  надані змістовні відповіді заявникам.    

Деякі громадяни, отримавши відповідь з роз’ясненнями згідно чинного законодавства, з ними бувають не згодні та звертаються з того ж питання декілька раз. Так, наприклад, один із заявників звертався за 2018 рік до Кремінської райдержадміністрації з одного і того ж питання 5 разів.

За звітний період порушень термінів розгляду звернень громадян не було.  Райдержадміністрацією і надалі будуть здійснюватися заходи щодо поліпшення роботи із  зверненнями громадян, усунення причин,  які їх викликають,  урахування цих проблем при розробці та реалізації програм соціально  економічного розвитку району, що  сприятиме покращенню суспільно - політичної і соціальної ситуації та довіри до влади.