Прес-центр11 квітня 2018, 08:04

В адміністрації підбили підсумки роботи із зверненнями громадян за І квартал

За 3 місяці поточного року до райдержадміністрації   надійшло 162 звернення, з них 126 письмових, 36 звернень розглядалось на особистому прийомі голови райдержадміністрації та його заступників. Проведено 5 виїзних особистих прийоми, на яких зареєстровано 18 звернень громадян.  

Найбільш злободенними були питання соціального захисту (99 звернень),  комунального господарства  (23), забезпечення законності та правопорядку (8), охорона здоров’я (5), освіта (5),  сільського господарства (4),  інші питання (17).

Серед жителів району є ті, які у вирішенні питань більше покладають свої сподівання на Секретаріат Президента України та Кабінет Міністрів  України, тому за звітній період до  центральних органів виконавчої влади звернулося  123 мешканця району. 101 звернення було направлено з «Урядової гарячої лінії" до Кабінету Міністрів України та 14 звернень з «гарячої лінії» голови Луганської облдержадміністрації. Серед всіх звернень – три колективні.

За цей період  було проведено три засідання  постійнодіючої комісії, 7 годин контролю. Питання були розглянуті та надані змістовні роз’яснення громадянам щодо подальших їх дій.

Нагадаємо, згідно розпорядження голови райдержадміністрації від 18 травня 2012 року № 350 діє "гаряча лінія" голови райдержадміністрації. За 3 місяці до голови райдержадміністрації звернулось 8 громадян. По результатам розгляду було поставлено на контроль 8 звернень. Станом на 31 березня всі 8 звернень розглянуті та надано відповіді заявникам.

Також було 11 повторних звернень. Питання були ще раз  розглянуті  та виконані. Надані змістовні відповіді заявникам.

Порушень термінів розгляду звернень громадян не було.   

Телефонна “гаряча лінія” голови райдержадміністрації продовжує роботу щоденно, з 8.00 до 17.00, у п’ятницю до 16.00, крім суботи, неділі та святкових днів за номером 066-566-46-06.