Прес-центр31 серпня 2018, 17:08

Освітяни готуються до нового навчального року.

У вчителів перших класів найбільш напружена пора. Без перебільшення, усе літо вони навчалися, готувалися до зустрічі з першими школярами НУШ (Нова українська школа). 30 серпня відбулася панельна дискусія «Нова українська школа: на шляху до здійснення».
Учасниками дискусії були голови шкільних методичних об’єднань учителів початкових класів та вчителі, які у 2018-2019 навчальному році будуть впроваджувати ідеї нової освітянської реформи.
Запальна дискусія відбулася з питання нового змісту освіти, заснованого на формуванні компетентностей, потрібних для успішної самореалізації в суспільстві, запровадження технологій і методик інтегрованого навчання, та з питання створення особистісно-орієнтованого освітнього простору для забезпечення індивідуалізації та диференціації освітнього процесу. 
Одностайно дійшли висновку: сучасний вчитель повинен відповідати професійному стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», а школа для дитини – повинна бути школою радості.
Наталія Чехута, голова Кремінської райдержадміністрації, Володимир Прокопенко, голова Кремінської районної ради, Людмила Горбачова, т.в.о. начальника відділу освіти, Ольга Бахмет, головний бухгалтер централізованої бухгалтерії відділу освіти, Світлана Гаврилюк, психолог методичного кабінету, депутат Кремінської районної ради, директори закладів загальної середньої освіти під час семінару-наради визначили пріоритети нового навчального року, шляхи досягнення підвищення якості освіти в умовах реалізації Концепції Нової української школи.
Питання управлінського впливу на підвищення якості освітніх послуг мешканцям Кремінського району, створення нового освітнього простору в закладах освіти, впровадження інклюзивної освіти - такий далеко неповний перелік тем, які обговорювались і по яким були прийняті спільні рішення.
Закон України «Про освіту» змінює роль керівника освітнього закладу. У нових умовах посада директора – виборна. Школа отримала автономію, а керівник отримав величезну відповідальність за виховання нових громадян України.
Відбувся районний освітній колоквіум для вчителів історії та правознавства «Особливості викладання історії та правознавства в контексті положень концепції Нової української школи», під час якого були розглянуті актуальні питання історичної освіти в умовах реформування. На заході вчителі проаналізували результати зовнішнього незалежного оцінювання з історії України у 2018 році, ознайомилися з методичними рекомендаціями Міністерства освіти і науки України щодо викладання суспільствознавчих дисциплін, особливостями викладання історії у 5 та 10 класі за новою навчальною програмою, уведенням з 2018-2019 навчального року в інваріантну складову Типових навчальних планів інтегрованого курсу «Громадянська освіта», продовженням роботи з національно-патріотичного виховання на уроках історії та правознавства, обговорили шляхи поліпшення викладання суспільствознавчих дисциплін та вносили пропозиції щодо ефективності функціонування районного методичного об’єднання та інших творчих та динамічних груп у навчальному році.
На освітньому воркшопі для керівників шкільних методичних об’єднань учителів української мови та літератури були обговорені актуальні питання у сфері реформування загальної середньої освіти «Нова українська школа» на 2018/2019 навчальний рік; ЗНО – підсумки і висновки (Уманська Т.О., старший екзаменатор Донецького регіонального центру оцінювання якості освіти); Методичні рекомендації щодо викладання української мови та літератури в новому навчальному році (Піскун І. В., керівник районного методичного об’єднання вчителів української філології); особливості Типового навчального і нових освітніх програм для старшої школи, які вступають у дію з 1 вересня 2018 року. 
Для керівників шкільних районних методичних об’єднань класних керівників закладів загальної середньої освіти району відбувся тренінг «Конфлікти. Ефективна комунікація» у рамках проекту «Налагодження діалогів: молодь за мир у громадах» Програми відновлення та розбудови миру ПРООН, тренер Гарькавець Я. І., учитель Кремінської ЗОШ №4. Учасники заходу вчилися аналізувати конфлікти та конструктивно їх вирішувати, ознайомилися з засобами налагодження діалогу та ефективної комунікації, актуальними програмами для молоді та педагогів. Під час тренінгу були застосовані цікаві форми проведення: криголам «Торнадо», вправи «Місце в автобусі», «Апельсин», «Я-ТИ твердження», рольова гра «Активне слухання», рефлексії «Підходи до вирішення конфліктів», «Айсберг конфлікту».
Після тренінгу класні керівники обговорили методичні рекомендації щодо організації національно-патріотичного виховання та інформаційні матеріали Міністерства освіти і науки України про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини.
Методичне об’єднання вчителів фізичної культури уважно ознайомилося з Методичними рекомендація Міністерства освіти і науки України щодо викладання фізичної культури у 2018/2019 навчальному році. 
Особлива увага приділялася новій програмі «Фізична культура» для 10-11-х класів. Точилася дискусія з питань: домашніх завдань для самостійного виконання навчальних вправ, складання навчального нормативу, належного організаційно-методичного проведення уроку, індивідуально-дозованого навантаження тощо.
Присутні обговорили районний План спортивних заходів на 2018/2019 навчальний рік.