Прес-центр7 серпня 2018, 11:08

З початку 2018 року спеціалістами Кремінського ЦНАПу було прийнято та проконсультовано 2657 суб’єктів звернення

З початку 2018 року спеціалістами Кремінського ЦНАПу було прийнято та проконсультовано  2657 суб’єктів звернення.

Центр надання адміністративних послуг Кремінської райдержадміністрація надає 98 адміністративних послуг  - служби у справах дітей, відділу архітектури та містобудування,  відділу освіти,  Кремінського міськрайонного відділу ГУ ДСНС в Луганській області, державного підприємства «Кремінське лісомисливське господарство», відділу  Держгеокадастру у Кремінському районі Луганської області, головного територіального управління юстиції у Луганській області.

При центрі ведеться спільна робота з Рубіжанським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду України та Кремінським районним центром занятості. Також у Центрі проводиться реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і державна реєстрація прав на нерухоме майно та їх обтяжень.

З початку 2018 року спеціалістами Центра було прийнято та проконсультовано понад 2657 суб’єктів звернення. В середньому,  за місяць тут надається 500 послуг.

Протягом ІІ кварталу поточного року до адміністратора ЦНАПу за консультацією звернулось 1743 особи, надано адміністративних послуг - 1694, відмов у наданні адміністративних послуг - 49, зареєстровано звернень - 1743. До державного реєстратора юридичних осіб та фізичних осіб підприємців при ЦНАПі звернулося 214 особи,   відмов у реєстрації – 0, до державного реєстратора речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень звернулось 671 особа, відмов у реєстрації – 7.

Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг у Центрі розміщується відповідна скринька, також зауваження та пропозиції можуть бути надані представникам громадських об’єднань, які здійснюють моніторинг роботи Центру.

Крім того, з метою вивчення суспільної думки щодо якості надання адміністративних  послуг у Центрі проводиться опитування та анонімне анкетування суб’єктів звернень.